fredag 17 december 2010

Snöpromenad

Jaha, då kom den där snön så det är bara till att plumsa runt i den.
För tillfället så ligger träningen totalt under isen så det blir långa härliga promenader istället.
Idag blir det nya bilder från turen, ljuset blev nog inte det bästa men mina vovvar e ju så fina ändå.
Om det är nån som läser detta och bloggar med "blogger" så skulle jag sååå gärna vilja ha hjälp med hur man lägger ramar runt bilderna, hör gärna av er.












Ja det var allt för idag nu är jag ledig i helgen och ska njuta av den.
Ha en härlig fredagskväll för det tänker vi ha.

4 kommentarer:

  1. Ni ligger väl knappast på latsidan! Ni e ju ute o går!! Sååå fina bilder helt underbara!!
    Trevlig helg!!!

    SvaraRadera
  2. Trevlig helg ni med. Visst e de fint med all snö om det inte vore för att de e så tröttsamt att gå på oplogade vägar..............

    SvaraRadera
  3. Hur vi fick ramar runt våra bilder har vi ingen aning om.
    Men som jag skrev till dig så tror jag att det har vilken mall man har på bloggen.
    Jag vet då inget annat.
    Men hur som helst så har du superfina bilder på Sammy o Aiki.
    Trevlig helg på er!!

    SvaraRadera
  4. Vad fina de är!

    Vill du kanske byta länkar med mig?

    SvaraRadera