onsdag 23 januari 2013

Måste gå och hitta mig själv

Ja så är det, bloggen kommer jag att lägga på is IGEN !!!!

Har gjort ett försök till att blogga men nu lägger vi ner på obestämd tid.
Som sagt innan så behöver jag hitta positiva energier igen och känner att det blir inte som jag tänker mig när jag skriver på bloggen längre och att det är bättre att låta bli.

Det sista jag vill är att vara negativ för det är så trist men vad fasen det är vad jag känner att det ofta blir.

 
 

Även om jag älskar mina pojkar så blir det slentrian i "hunderiet" och det är en fasa för mig om den tanken får ta över för det strider mot allt jag tänker om hundägandet.

Nu är det ju inte så att mina pågar far illa direkt men det händer liksom inte så mycket mer än  vanliga promenader vilket i och för sig inte är dåligt det heller eftersom vi går långa rundor.

Ska man ha hund bör man aktivera sig och ha ROLIGT med sina kompisar och inte bara
 "Nu går vi ut igen"
Det är bara att ge sig i kamp mot det men som sagt funkar det inte riktigt så när man ska träna, våra goa vänner är inte så lättlurade.

Inuti är jag en glad och positiv prick men det stannar liksom på vägen ut.....

Ja, nu tackar vi för oss så länge men vi kommer att hälsa på er i allafall. Nu blir det till att gå på jakt och när jag hittat mig själv så hoppas vi att det blommar här igen nån dag.

 
Kram Lisa och pojkarna


8 kommentarer:

  1. Åhh vad ledsen jag blir men men ..man måste finna sig själv så klart :) Vi hörs av om inte annat när vi kommit från Dubai...förhoppningsvis har tanterna slutat att tänka på killar såå många VARMA kramar:(((

    SvaraRadera
  2. Så tråkigt att du känner så :-( Hoppas du snart hittar tillbaka igen!
    Dina fina grabbar har det super, men det vet du ju.........
    Tror inte dom tänker på det sättet......men jag är ju ingen hund, förstås :-)
    Många kramar till dig
    Ses igen
    Susanne

    SvaraRadera
  3. Hoppas du kommer tillbaka i bloggvärlden! Vi kommer att sakna dig!
    Massa kramar från oss!
    Melody med matte

    SvaraRadera
  4. Vi kommer oxå att sakna er allihop.
    Förstår precis hur du känner det för här är det typ samma sak....just nu händer det mycket i våra liv och framtiden kommer inte bli som den har varit.
    Hoppasverkligen att du hittar tilbaks till både dig själv och kanske oxå bloggen såsmåningom!
    Vov o kram!

    SvaraRadera
  5. Så tråkigt att du lägger av att blogga! Hoppas du kommer tillbaka snart igen! Det behöver inte hända så väldigt mycket speciella saker för att det ska vara trevligt att läs - och att titta på bilder. Hoppas du hör av dig när bloggandet kommer tillbaka!
    KRAM!
    Margareta och Ginnis

    SvaraRadera
  6. Tror alla vet att era grabbar har det bra. Man måste inte alltid göra alla måsten med hundarna, de mår inte dåligt av att ha lite "tråkigt" ibland. När du har tid och lust för en skogsrunda kan du höra av dig kanske vi kan få till en runda.

    Kram

    SvaraRadera
  7. Hej Lisa!!
    Vad kul att du hittade till mig och Mina Underbara Colliepojkar :) och tack så jättemycket för att du lämnade ett litet tassavtryck hos oss innan du gick.
    Tänkte att jag ville ju kika in hos dig också. Jättefin blogg och superfina killar (både vovvarna och kissen)!!
    Jag förstår att du känner så som du gör, hade själv precis samma känsla förra året, men nu har vi fått en nytändning, både vad gäller träningen och bloggandet, det kommer säkert för dig också, ge det den tiden det behöver.
    Ha det så gott. Vi kommer att kika in igen...;)
    Mvh Ida, Diezel och Bamze

    SvaraRadera
  8. JAG SAKNAR DINA INLÄGG!
    KRAM FRÅN MARGARETA OCH GINNIS

    SvaraRadera