måndag 17 januari 2011

Blir så trött!

Tänk om man varit lite tekniskt lagd!!!!
Skulle lägga in en ny gästbok på min hemsida, vilket slutade med att hela framsidan raderades!!!!!
Hi hi, ja vad skall man säga mer än att man e rätt så dålig på detta.
Jag har inte haft nån energi att lägga på det, men nu håller jag på att fixa det så den är på gång.
Annars händer det inte så mycket här för tillfället, känns som man mest jobbar äter och sover.
Ser fram emot att det bara blir ljusare nu och snön försvinner, känns som det är just det jag behöver.
Ja jag vet att det blev en negativ blogg idag, men får tänka på:

                         "EFTER REGN KOMMER SOLSKEN"



Nu kallar sängen, men vi hoppas ni får en härlig vecka därute.
Kram Lisa och pojkarna

1 kommentar:

  1. Jo, man kan bli trött på när det inte fungerar.
    Vi undrade faktiskt vart ni tagit vägen.
    Skönt att ni är på gång igen.
    /Patricia

    SvaraRadera