torsdag 20 januari 2011

Videokameran.........

Som vår matte fick av oss i julkapp har blivit använd idag.
Om jag får säga det själv så tycker jag att hon är en riktig amatör på detta, men hon säger att träning ger färdighet.
Ja tränat lite grann har vi gjort idag och det tyckte jag var såååååå roligt.
Matte tycker att jag var så yvig och väldigt skällig idag, men vad tror hon???? Vi har ju inte tränat på JÄTTELÄNGE!!!!!!
Vi har ialla fall tänkt att vi nu ska träna på lite rallymoment för det e kul det tycker jag.
Nu hoppas jag att mattes energi håller i sig så vi kan sätta lite fart i träningen.
Nåt som både min matte och jag också gillar är klickerträning och lära in trix. Vi skulle vilja gå nån rolig kurs med klicker/shaping, för jag kan minsann bjuda till när det gäller såna grejer.
Matte säger att hon ska lära mig att trä ringar på en sån där leksak som barnen har, men får nog vänta till våren för att hitta nån sån leksak.
Håller tummarna att snön håller sig borta, för allt blir så mycket lättare då.

Nu har matte lagt in filmen på stjärnan, och jag förlåter INTE henne men hon hoppas ni har överseende med kvaliten på filmen och att stjärnan ( det är då jag ) nästan blir huvudlös i slutet.

Storebror Sammy har också blivit lovad att vara med här men det kommer i annat inlägg, för matte höll på att förfrysa fingarna idag så han kom inte med denna gång.



Hoppas ni haft en härlig kväll och önskar ni får en underbar fredag

Många nospussar från stjärnan Aiki

4 kommentarer:

  1. Det ser skoj ut. Klart ni ska gå en klickerkurs, Aiki är ju som klippt o skuren för det. Hör av dig om du vill ha hjälp med eländet (o då menar jag inteAiki ;-))

    SvaraRadera
  2. Jättekul att få ser er nästan i verkligheten och vad duktiga ni är.
    Hu, det såg riktigt kallt ut också.
    Ha en härlig fredag.
    Vov o kram!

    SvaraRadera
  3. Härligt härligt du får ta hjälp av Bettan med elendet. Trodde bloggen hade rasat med. trevlig helg!

    SvaraRadera
  4. åh...kul med film :)duktiga ni är

    SvaraRadera