lördag 1 januari 2011

Nytt år !!!

Ja då har vi passerat 2010 och skall lära oss att skriva 2011.
Nyårshelgen var väl inte så trevlig för oss alla då Aiki är fruktansvärt rädd för smällarna.
Flera dagar så har han gått sin sista runda redan vid 14-tiden !!!!!!!!!
Efter det så vill han absolut inte gå ut mer. Jag är i och för sig nöjd med att de inte har börjat smälla så tidigt detta året. Jag upplever dock att så rädd som han var detta året har han inte varit innan. Har provat med valeriana tidigare men tycker inte det det har fungerat på honom.
Jag får väl se vad vi kan prova till nästa år.

Året som gått har väl både varit upp och ner men det är väl så det skall vara.
Nu skall vi ta nya tag och jag tänker mig att vi skall ta tag i tränandet så fort den där snön förvinner.
Vi har börjat träna på Lomma bk i höstas och min förhoppning är att vi kan hitta nån som vi kan träna ihop med!!
Vi är iallafall två som kan tänka oss att sätta igång framåt vårkanten så det hoppas jag på.
Sen trillar det förhoppningsvis in flera under tiden.
Visst kan man träna själv men det är ju alltid roligare att vara flera som peppar varandra.

Nu längtar vi till solen och värmen och ser fram emot härliga träffar med våra trevliga collievänner, ja andra vänner med såklart.






Vi önskar er en god fortsättnig på det nya året.



Kram från Lisa och pojkarna

4 kommentarer:

  1. Gott Nytt År på er.
    Jättehärliga sommar bilder på er.
    Nu längtar man en aning dit trots att vi gillar snön också.
    Ha det så bra.
    Vov från grabbarna boys!

    SvaraRadera
  2. Gott nytt år! Trevliga bilder du hitta i ditt arkiv!! Åhh sommar sommar längtar!!!

    SvaraRadera
  3. God fortsättning på er med,
    Ja nu är det dags att ta tag i träningen igen på allvar, den har ju ofrivilligt legat nere alldeles för länge. Tjusiga bilder du hittat i gömmorna, snart sitter vi i vårsolen igen med en kaffekopp i handen och undrar vart snön tog vägen.
    Ha de gott

    SvaraRadera
  4. Åh trevligt med en ny blogg att läsa :) På återseende...nu skall vi "snoka" runt lite på er fina blogg och se vem ni "långnäsor" är ;)

    SvaraRadera