måndag 10 december 2012

Fortsätter med mina filmprojekt

Nu är det så att ljuset där ute har inte varit det bästa trots all dennna vita snö som vi får varje dag just nu så kameran har inte varit med så mycket.

Idag filmade jag igen och skam den som ger sig, nu har jag lärt mig lite till i filmredigeringens värld.

Annars händer det inte så mycket just nu i vårt hem, kan kanske bero på årstiden, jag vet inte riktigt...

Funderar på att anmäla mig till nån kurs med aiki till våren, får se om jag hittar nåt som verkar roligt.
Är sugen på nån slags aktiveringskurs där man hittar på lite av varje men som sagt vi får se om jag hittar nåt spännande, bara att leta på.

Nä nu får ni nöja er med min nya lite juliga film, kanske skulle jag börja videoblogga istället ;-)
Nä jag tror inte det men det är kul !!







 Till helgen blir det förmodligen promenad med bästa colliekompisarna det ser vi fram emot.

Ha en fortsatt skön vecka
 
Kram Lisa och pojkarna

3 kommentarer:

  1. Hej i snön! Vilken härlig film!
    Jag filmar väldigt sällan. Jag vet, träning ger färdighet ;-)
    Skoj att träffa kompisar i helgen, då blir det många fina bilder igen :-)
    Ha en bra dag
    Kram

    SvaraRadera
  2. Duktiga du! Musik har du med:) Härligt bus i snön! Jaa hoppas det inte blir snöstorm i helgen så vi kan ta en härlig runda!

    SvaraRadera
  3. Filmen var underbar att titta på. Jag försöker filma men det blir inte mycket. Hur gör man för att lägga till musik? Eller texten efteråt? Jag har mycket att lära.
    Jag skulle också vilja ha ett annat teckensnitt i MIN blogg men fixar inte ens det. Din blogg är SÅÅ snygg!
    Ginnis och jag går en aktivitetskurs (när den inte är inställd) och det är kanonbra. Provar på lite av varje efter önskemål i gruppen.
    Fortsätt njut av dagen!
    KRAM från Blekinge!

    SvaraRadera