söndag 2 december 2012

Help I need sombody help.....

Nu är det så att jag skulle vilja lägga upp en bild längst upp på bloggen en "header" men min bild blir jättelik så nu undrar jag om nån vet hur man skall göra för att få en som bara är uppe där texten Sammy och aiki finns???


Nä idag blir det ingen blogg för jag har minsann jobbat heela långa helgen så då finns inte mycket tid över tyvärr.

Satt häromdagen och kollade igen lite gamla bilder och två av dem får ni avnjuta idag på mina fina pojkar.


Aiki
 


Sammy, ja så här ser det ut hos oss just nu med massor av snö.
 
Ha en skön kväll och en trevlig vecka
 
Kram Lisa och pojkarna

3 kommentarer:

  1. Det där med header var så länge sedan vi hade....men ska du inte gå in i layouten och klicka på redigera där du har namnet på killarna.
    Då kommer det väl upp en ruta där du kan lägga upp en bild sen väljer med tre olika alternativ hur texten ska vara.
    Själva har vi valt det mittersta alternativet!!
    Hoppas det ordnar sig även om vår förklaring inte alls är rätt!
    Jättefina bilder på killarna!
    Vov o kram!

    SvaraRadera
  2. He he inte rätt människa att ge råd om en sån sak..fastän jag gjort det på min själv. Men tror att när du går in på din redigering det finns nåt med storleken! Hoppas nu fnular ut det!

    SvaraRadera
  3. Gå in i "utforma" sedan "layout" och så redigera "Rubrik"!
    Lycka till!
    Melodys matte

    SvaraRadera