torsdag 29 november 2012

Samvetet är rent idag

Idag var en härlig dag, lite kallt men så gott ändå för solen smög sig igenom molnen emellanåt.
Tänk vad lite solstrålar kan göra med själen...

Idag körde vi ut till lomma och gick ute vid havet så vi ska inte klaga på denna dag.

Innan vi körde iväg så fick hundarna såklart sin frukost men idag fick de jobba lite för maten och det gillar de.

 Hmm nu ska vi se om jag kan få ut lite....
 
 Det lyckades!!!
 
 Ok då får jag ta över det som är kvar i din gömma.
 
 Va bra att du sparat lite...
 
 En äggkartong kan va bra att ha även när äggen är slut.
 


Jag hade inte kameran med idag men däremot videokameran fick följa med.
Jag måste träna på att filma lite och det enda som hjälper är ju faktiskt att filma mer.
Sen har jag lagt upp dem på youtube och försökte mig på att redigera men det är inte så lätt men jag lekte lite med filmerna och här är resultatet. Inga mästerfilmer direkt men det var lite kul iallafall.
Får försöka lära mig lite mer efterhand och sen undrar jag kanske hur i hundan kunde jag lägga ut denna på bloggen ;-)
 
 
Japp här är då min första redigerade film:
 
 
Nu skall vi krypa ner i soffan och mysa för denna dagen har varit helt perfekt.
 
Kram Lisa och mina finaste pojkar


3 kommentarer:

  1. Så duktigt du är som lagt in en film! Jättefin blev den ju!
    Jag har mycket att lära mig!
    Kram
    Melodys matte

    SvaraRadera
  2. En riktigt "braig dag" vid havet!
    Filmen är så bra. Snyggt gjord. Skrattade till. när det ser ut som en av gossarna hoppar lite på dig ;-)
    Hoppas din morgondag blir lika bra
    Kram

    SvaraRadera
  3. Vad skönt att du haft en bra dag! O filmen var jättefin! Men som du säger är det bra att träna på att filma ofta, o även att redigera, eftersom man, iaf jag, glömmer mellan gångerna hur man gör...

    Fina bilder i tidigare inlägg oxå!

    Ha en bra helg!

    Krama killarna från oss!

    SvaraRadera