lördag 24 november 2012

Idag har vi hängt på stan

Ja ombyte förnöjer säger de....
Vi packade helt sonika in hundarna i bilen och gick en sväng i Malmö.

Inte för att jag är så road av att springa i stan men det det är rätt så trevligt att bara strosa runt lite så där nån timme.

Hundarna tyckte nog att det var en intressant runda med både stad och park, måste ju få båda delar när man är på tur...

Här händer nog inte så mycket mer idag, blir nog en myseftermiddag och ikväll en goer middag skulle jag tro.

Nu var det mobilen som var med och tyvärr tycker jag inte de blir så bra när de kommer in i datorn men helt Ok ändå. De blir så fina i telefonen men när de väl kommer in här gör det inte riktigt nån rättvisa till bilderna.
Men jösses varför klaga, är nästan som en riktig kamera så ja jag är nöjd trots allt att kunna ta de här bilderna.

Vet inte om mannen och hundarna tycker detsamma, Fniss........

Ja blir man mörkrädd på kvällen så kan man sitta här under lampskenet.
 

Jaha då var det jul igen eller ??.............
Aiki har gett upp så här sitter jag.
 

Poserar IGEN....  i Kungsparken
 
 Då tyckte matte att det var väl fint att sitta på en gammal bänk.
 
Ville bara säga HEJ!!
 

<3<3<3
 

 
Vi önskar er alla en skön helg
 
Kram Lisa och pojkarna


5 kommentarer:

  1. Jättemysiga bilder! Gillar lampan ;-) (Och pojkarna, så klart!)
    Sv. Det där med tandläkaren kommer inte bli roligt någonstans :-/ Usch!!
    Trevlig helg till er också
    Kram

    SvaraRadera
  2. Klart jag vill vara med på din blogglista! Fina bilder från Malmö!
    Jag ska snart åka dit, men matte har hotat att hon ska gå på stan
    och shoppa så jag vet inte hur jag ställer mig till den utflykten.
    Ha en bra kväll!
    Puss från Melody

    SvaraRadera
  3. serm hur mysigt ut som helst med en stadspromenad. Skönt med omväxling ibland. Det ser inte ut att gå nån nöd på pojkarna heller.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Mysigt värre i the big city..Cool lampa var står den e det lilla torg? Fotona blev väl bra ..Vi hörs!

    SvaraRadera
  5. Det var väl inget fel på bilderna! Lampbilden var härlig. Ibland går jag också inne i sta´n och fönstertittar med Ginnis. Lite social träning skadar inte. Och dessutom är det i alla fall inga vildsvin inne i staden.
    Såg också i förra inlägget fina colliebilder. Till och med en blue merle! Min Hampus hade ett blått och ett brunt öga. När jag gick med honom i Växjö där vi bodde när han var ung så stannade en dam och sade:"Åh vilken gammal hund! Han har blivit gråhårig och dessutom verka han blind." Hampus var då 7 månader och en väldigt fin collie. I vår träning nu finns en shetland sheepdog som är blue merle. Småttingarna är också väldigt söta. Tänk att raserna inte alls är släkt! Och ändå så lika:

    SvaraRadera