söndag 11 november 2012

Jösses.....

vad man är kass på det tekniska. Har filmat med mobilen och lagt in det i datan, väl där ligger det på fel håll och går inte att vända  och när jag försöker lägga in det på bloggen så fungerar det inte.
Nu har jag lagt in det på youtube och visst där hamnar det rätt men viiiilken tiiiiid det har tagit, mitt tålamod är sedan länge slut kan jag berätta men nu har jag nog fått rätt på det.

Ni får dock ha överseende med filmkvaliten ;-)

Jaja sånt är livet, idag har vi haft en härlig dag i solen jag och pojkarna och körde lite uppletande det är minsann uppskattat.

Annars har det väl inte hänt så mycket, ja igår var vi på utställningen om Thutankahmon här i Malmö.
Jag som sagt så länge att det är jag inte intresserad av men mannen ville ju så gärna eftersom han är intresserad av sånt.
Följde med gjorde jag och fick om än motvilligt erkänna att det var faktiskt en väldigt intressant och bra upplagd utställning, dock tyckte jag nog att det var lite dyrt 400kr för mannen och mig. Ja lite snål är jag kanske när det gäller sånt, hade det varit till hundarna så hade det nog låtit annorlunda ;-)

Efter det var vi på nya köpcentret här i Malmö Emporia, herregud det var första och sista gången jag var där en helgdag man blev ju helt snurrig i bollen, stort var det och så stökigt.

Haha ja lite gnäll fick det bli men det är roligt att kolla in nya ställen trots allt.
Nä tacka vet jag en tur med hundarna.



Som sagt lite uppletande blev det idag.
( hoppas ni inte blir helt snurriga i huvudet, men det är filmat med mobilen)
Ja jag får träna lite mer det ser jag men om man gör så att bilden blir stor och klickar på "kugghjulet" så kan man ändra så det blir lite bättre kvalitè på filmen.









 
Mycket mer blev det inte från oss idag.
Hoppas ni får en underbar vecka
 
 
Kram Lisa och pojkarna

4 kommentarer:

  1. Halloj! Tycker du e så duktig som lägger in film..dithän har inte jag kommit iallafall!Fina foto som vanligt:))

    SvaraRadera
  2. Ja, det tekniska kan man bli tokig på! Jag brukar få be mannen eller barnen om hjälp... O sen när jag tror att jag kan, så har jag glömt hur man gjorde till nästa gång! Hmm...
    Men din film blev väldigt bra! O bilderna på hundarna är som vanligt jättefina!
    Ha det bra! Kram

    SvaraRadera
  3. Fina bilder på grabbarna, så klart. Hur gick det med Sammy? behövdses ingen op av testikeltumören?

    SvaraRadera
  4. Kul med film på duktig vovve.......och massor av härliga höstbilder på dina pojkar.
    Ang. att lägga in film här. Jag satt också och slet mitt hår.......men, så upptäckte jag en sak!!! Bilden, eller filmen ser ut att ligga ner, men, så när den läggs in på bloggen, så hamnar den helt rätt!! Prova genom att förhandsgranska ;-)
    Kramar

    SvaraRadera