lördag 27 oktober 2012

Igår Lomma

och idag Skanör, gäller att ta till vara på solen.
Va länge sen vi var där så vi tog bilen och styrde kosan mot havet än en gång.
Min mamma var med idag, då hon är ensam och inte har något körkort så tar hon tacksamt emot
lite utflykter både här och där.
Inte för hon är rädd för att åka kommunalt, tror hon är en av deras bästa kunder minsann.
Iallafall blev det en härlig tur längst med havet och en tur genom Skanör, så fint i denna lilla by
nu på hösten när det inte är överhopat med turister.
En liten tur till rökeriet och åt lille godbitar, satt inte så dumt kan jag berätta.
De bilder jag tagit idag är från min mobil, tänkte bara testa och se hur det blir när man lägger in dem
i bloggen så ni får ha överseende med detta.

Min käre man håller systemkameran så kär så när vi är ute tillsammans så blir det iallafall Inte jag som tar kort med den.
( Jag lånar den när han inte ser det, hihi)
Ja min mamma sa till mig idag när jag for runt och fotade hundarna till höger och vänster: Du är ju rent tossig med dina hundbilder du måste ha tusentals bilder på dem räcker inte det...........
Hahaha ja lite tossig är man väl men vad gör det !!!!!

Jaja så kan det vara, nu får vi se hur bilderna blir.

 


 Ja detta måste göras massor med gånger...
 

 Äntligen kommer min husse
 



Ni glömmer väl inte att synas i mörkret ???
 
Ha det gott, ikväll blir det gourmèmiddag som mannen ska laga.
Nu blir det en tur med killarna sen hem till dukat bord och så mycket bättre,
kan inte bli så mycket bättre
Ha en skön kväll
Kram Lisa och pojkarna


3 kommentarer:

  1. Inte kan man få för myckat bilder, inte!!!
    Får ofta höra samma kommentar ;-) Men, vi är väl lite tossiga då..........det bjuder vi på!
    Härliga bilder vid havet!
    Låter som en perfekt kväll :-)
    Bara att njuta.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Så roligt ni kommit ogång med bloggandet igen och bilderna blev ju jättefina. Inte kan man ha för många bilder på sina voffar, så fota på du bara.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Det är ju så tacksamt att fota hundar! Så jag kan meddela att vår dator oxå är full av foton på Soya...! Men det är ju inte så konstigt!

    Ha en bra kväll! Kram

    SvaraRadera