torsdag 25 oktober 2012

Nu är det bara så att...




                                               Vi gillar verkligen hösten !!



Ja vi gillar faktiskt också sommar, vår och vinter med om ni undrar men nu är det så otroligt härligt ute. Jag gillar både färgerna, den klara luften och härliga vindar som det var idag.
Mysigt är det också att krypa ner i soffan efter en mysig runda med hundarna.
Där finns ju de som tycker att det mest är regn och rusk på hösten men sen och andra sidan regnar det även på sommaren och det gillar vi faktiskt inte heller !!!
REGN ÄR INTE KUL när det än faller ner från skyn det kan vi vara överens om.......
Nu är det så att hösten lider snart mot sitt slut och vintern är snart i antågande så det är bara att njuta så länge det varar, snart ska vi ta oss an nästa årstid men det tar vi då.

Sen kan jag faktiskt njuta av ljuset nu när mörkret kommer snabbare då jag är ledig mitt i veckan och slutar tidigt på dagarna. Jobba helg är inte så himla roligt men man får se positivt på det, lediga dagar i veckan och slutar som sagt rätt så tidigt.

Idag var en riktig blåsdag men jag tog kameran och vovvarna sen gick vi en go promenad.
Behöver jag säga att vi hade en mysig eftermiddag ??


 Detta kan man kalla kamoflerad Sheltie
 
 Se vad man kan hitta här !!
 

 Matte vill du leka med mig?
 
 Här har jag en liten pinne....
 
 Om jag blundar så kan du gömma den !!
 

 Bara söt <3<3<3
 
 "Just dina gulbruna ögon har jag förälskat mig i"
 
Ännu en bara söt <3<3<3


 Nu ska jag njuta av ledighet i dagarna tre ska bli så mysigt.
Ha en go helg, kram Lisa och pojkarna






2 kommentarer:

  1. 3e gången gillt...fina foto o roligt du e på G igen!!

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Vad kul att du har hittat till min blogg! Har nu kollat in din, o det kommer inte vara sista gången jag är här o kollar!!! Jättefina bilder på dina underbara hundar! Ha en bra helg! /Annelie o Soya

    SvaraRadera