fredag 26 oktober 2012

Jepp jag är nöjd

med att äntligen kommit igång att blogga igen.
Det är faktisk roligt att skriva och lägga in bilder i bloggen. Sen att man kanske kommer av sig ibland är väl rätt naturligt, man kan inte alltid vara på topp.
Nu hoppas jag att känslan håller i sig länge och att jag tycker det är lika roligt framöver.
Sen är det otroligt roligt att följa andra bloggare också förstås, FB i all ära men en blogg är trevligare att läsa kan jag tycka.
Av olika anledningar hittar man till bloggar där man egentligen inte känner personen i fråga.
Det kan kännas som att man "tjuvkikar" hos någon okänd person....
Därför har det känts lite så att kommentera hos nån man inte vet vem det är trots att jag föjt bloggen.
Ibland känns det som att föja en bra tv-serie där man bara måste se hur det går imorgon.........
Men nu har jag tänkt om, jag läser faktiskt en blogg för att jag tycker om den och blir glad av att läsa och det är väl ett bra betyg eller ???
Så nu kommer jag kommentera de bloggar jag gillar för det är faktiskt att visa uppskattning för det jag läser och det kan man väl inte få för mycket av.

Jag kan berätta att jag faktiskt träffat en "bloggkompis" som jag egentligen inte känner, men vi bestämde träff och det var trevligt kan jag berätta. Var nästan som vi kände varandra en konstig känsla men en bra sådan så visst kan det föra någonting gott med sig.
Kan avslöja att vi träffade Patricia och hennes härliga "grabbarna boys" och kan intyga de var lika trevliga IRL (in real life som det heter på modernt språk hihi ).

Så hamnar ni på min blogglista så innebär det att jag blir glad av det jag läser och ni förgyller en stund av min dag.

Idag har det varit en Solig Fredag, en blåsig Fredag, en ledig Fredag och framförallt en härlig Fredag.
Vad gör man då?? Jo man tar hundarna och åker förstås till härliga havet.

Häng med så får ni se hur dagen varit.
 
 Men vad........
 
 Skådar min öga, vi är vid HAVET !!!!!
 
 Tjoho, detta är liiiiivet
 
 Hela havet stormar
 
 Tänk att dessa roliga pinnar kan man hitta överallt
 
 Ja jag tror "Jag kan flyga"
 
 Wild and crazy
 
 Kom igen brorsan så leker vi en stund
 
Mina älskade pojkar, ni förgyller min tillvaro <3<3<3
 
 
Ja detta var vår dag, nu kryper vi ner i soffan och gottar oss resten av kvällen
Ha det gott, Kram Lisa och pojkarna


3 kommentarer:

  1. Så himla kul, att du kommit igång med bloggandet igen!
    Jaa, oj, vad det var blåsigt i dag. Kan tänka mig att det blåste bra mycket mera vid havet, än hos oss i skogen ;-)
    Det här med att lära känna människor genom bloggandet är så himla kul.......och lite märkligt, som du säger.
    Håller med dig helt i det du skriver :-)
    Självklart kan du lägga min blogg på din länklista. Så roligt att du vill titta in!!
    Jag gör detsamma med din blogg ;-)
    Kram och ha en fortsatt trevlig kväll
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  2. Hej! Ja, du får självklart lägga in min blogg på din blogglista!!! Håller med dej om allt du skrivit, o känner mej stolt att du vill ha med min blogg på din lista! Jag lägger in din på min lista oxå! :)
    Ser underbart ut vid havet! Vi har fått lite snö... O såg på termometern nu på morgonen att det är -5.5 grader ute... Brr... Men jag älskar snö o vinter, så egentligen är det ok...
    Nu ska jag förbereda mej för dagens agilitytävling!
    Ha en bra dag! Kram

    SvaraRadera
  3. Härligt inlägg....och självklart var det samma känsla men fick när ni kom hit med era fina killar.
    Det var som man redan kände varandra sedan länge.
    Vi har varit lite dåliga på att blogga sista tiden men hoppas att det ska bli bättre, det är som du skriver: man kan inte alltid vara på topp!
    Jättefina bilder på dina killar :)
    Ha nu en riktigt härlig helg.
    Vov o kram!

    SvaraRadera